Way of Elendil

  • Status Closed
  • Percent Complete
    100%
  • Task Type Rapport de bug
  • Category Npc
  • Assigned To
    Josh
  • Operating System
  • Severity Low
  • Priority Medium
  • Reported Version 3.3.5
  • Due in Version Undecided
  • Due Date Undecided
  • Votes
  • Private
Attached to Project: 3.3.5
Opened by liao - 24.01.2019
Last edited by Josh - 24.06.2019

FS#6238 - Rogue SHS rivage des anciens

une technique connu en rogue shs au rivage est de pouvoir pas de l'ombre les tourelles et foncé directement a la porte des relique pour poser des bombes ici les bombes n'explose pas la dernière porte (surement du a un script ajouté au joug pour ne pas pouvoir tuer la derniere porte sans peter les autre mur ?) alors que normalement c'est possible.

Source wowhead : Shadowstep rogues can ShS up to turrets on offense, thereby bypassing gates. There are two good strategies that a ShS rogue can use to capitalize on this.

- Go to the gate everyone else is NOT going to (Green or Blue) at the start. Ride as close to the gate as you think you can get away with, stealth, ShS up to a turret, then cap the GY on that side. The main assault force should cap the other one. Capping both the east and west graveyards early is a huge tactical advantage because it doubles the number of tanks your side has easy access to.

- Get to the Yellow gate as quickly as possible by Shadowstepping up to turrets (again, preferably on the side everyone else is NOT taking so you avoid AOEs etc.). Destroy both turrets on the Yellow gate, which rogues can do very quickly -- I can take out a turret in about 15-20 seconds assuming no interference. This is, again, a huge advantage, because the heaviest fighting usually takes place around the Yellow gate, and you are depriving the enemy of their biggest source of DPS against tanks. It is not typically worthwhile to destroy turrets on any gate but Yellow, however.

With multiple ShS rogues carrying Seaforium in a premade, they could even win the round without destroying a single gate! I would love to see a premade of ONLY Shadowsteppers -- the enemy is standing around at Green/Blue scratching their heads, then all of a sudden "The keep has been destroyed!" LOL!

https://www.youtube.com/watch?v=cDX7qgRfSIE

encore possible a cata.

Closed by  Josh
24.06.2019 14:10
Reason for closing:  Différée
Additional comments about closing:  Corrige avec la merge
Admin
Josh commented on 27.01.2019 04:59

Et qu'est-ce qui l'empéche actuellement ? Champ de vision ?

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Project Manager
liao commented on 27.01.2019 15:58

Non la dernière porte ne prend pas les degats des bombes simplement. Surement du au fix lié au vehicule qui tiré au dessus du mur du joug pour cassé la porte ?!

 

Admin
Josh commented on 30.01.2019 12:39

Ha, ouai c'est un anticheat pour éviter que les mecs tirent au dessus du mur. Et je vais surement pas enlevé ça parce que comme d'hab vous allez abuser d'une faon ou d'une autre.

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Project Manager
liao commented on 30.01.2019 14:37

"vous allez abuser" c'est nous qui l'avons BT donc merci de garder tes reflexion. En outre sur le rivage des anciens il faudrait le désactiver pour que cete technique fonctionne, de plus sur le rivages des anciens on ne peut pas tirer au dessus de la porte car meme une fois celle-ci tombé il faut avoir fais les 3/4 du chemin jusqu'a la dernière porte pour lui unfliger des degats.

Admin
Josh commented on 31.01.2019 05:53

Vous = les joueurs. Tu sais aussi bien que moi qu'une bonne proportion des joueurs exploitera n'importe quel bug autant qu'ils le peuvent, alors monte pas sur tes grands chevaux.

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Project Manager
liao commented on 31.01.2019 16:37

si je le BT sans plus de précision pour des usebug c'est qu'il seront difficile j'avais déja pensé a cela mais merci de t'en soucier.

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Project Manager
liao commented on 24.04.2019 14:22

24/04 le fonctionneemnt des bombes est correcte mais une fois la porte exploser on ne peut pas cliquer sur l'orbre pour cloturer le round.

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